Hur mår vi?

Välkomna till ”Hur mår vi?”!
 
Hur mår vi? – är en podd av tre tjejer i sina early 20’s, som diskuterar ämnen som rör psykisk ohälsa. Vi delar med oss av egna erfarenheter, fakta och delar tips på hur man kan få hjälp samt hur vi brukar hantera våra bekymmer.
 
Vi tycker att det är viktigt att prata om psykisk ohälsa och egna erfarenheter kring det för att hjälpa andra och för att få dem att känna sig mindre ensamma. Vi tycker också det är viktigt att dela fakta för öka förståelsen för ämnena. 
 
Kommande avsnitt kommer beröra ämnen som ångest, stress och PMS/PMDS. 
 
Hoppas ni kommer uppskatta podden! 
 
Vi hörs! 
 
/Madde, Moa, Hanna

Följ Hur Mår Vi podden på Instagram